De job in t kort
- Je staat in voor de rechtstreekse leiding van het team openbare werken: je neemt de coördinatie, controle en opvolging op van de uit te voeren werkzaamheden.
- Je staat in voor het dagelijks onderhoud van het gemeentelijk wegennet en de voet- en fietspaden.
- Je zorgt ervoor dat alle werkzaamheden efficiënt en veilig worden uitgevoerd en dat de kwaliteit voldoet aan de gestelde normen.
- Je neemt, als lid van het team, een deel van de werkzaamheden en opdrachten op, zodat de taken binnen de vooropgestelde termijn gerealiseerd worden.
Jouw profiel in 't kort
- Je bent goed in plannen en organiseren.
- Je bent een echte teamplayer.
- Je kan werken onder druk.
- Je bent klantvriendelijk.
- Je hebt minimaal 4 jaar relevante beroepservaring.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Wat bieden we jou?
- Voltijds contract van onbepaalde duur
- Minimum brutomaandsalaris van € 2.930,32 (salarisschaal D4 - D5)
- Maaltijdcheques van 8 euro
- Minstens 30 vakantiedagen
- Gratis hospitalisatieverzekering
- Glijdende werktijden tussen 7u - 17u
- Ruim opleidingsaanbod
- Mogelijkheid tot fietsleasing
Ik wil de job, wat nu?
Solliciteer hier online of stuur alle nodige documenten (inschrijvingsformulier, CV, motivatiebrief, rijbewijs, uittreksel uit het strafregister) ten laatste op zondag 5 januari 2025 door naar personeelsdienst@wemmel.be of naar Gemeentebestuur Wemmel - personeelsdienst, Dr. H. Folletlaan 28, 1780 Wemmel.
! Opgelet: het volledige sollicitatieproces (inclusief selectieproeven) verloopt uitsluitend in het Nederlands.
Meer info
Bijkomende informatie over de functie, ons aanbod en de selectieprocedure vind je terug in de informatiebundel.
Wens je meer inlichtingen of is iets niet helemaal duidelijk? Neem dan gerust contact op met de personeelsdienst via personeelsdienst@wemmel.be of via 02/462 17 42.