Wanneer?
Op dinsdag 10 juni houden ambtenaren van de federale overheidsdienst Financiën een zitdag in Wemmel om je te helpen met je aangifte. Deze zitdag vindt plaats in Campus W (J. De Ridderlaan) in de Wintertuin.
Afspraak maken
Maak vanaf maandag 12 mei een afspraak via https://www.wemmel.be/nl/ik-wil-een-afspraak-maken#select/ en kies 'Hulp bij belastingaangifte'. Heb je hulp nodig om een afspraak te maken? Bel dan tussen 9u en 12u naar 02 462 17 80 zodat iemand van onze medewerkers je kan helpen.
Er wordt slechts één enkele aangifte per afspraak ingevuld. Als je de aangifte van meerdere personen wilt laten invullen, moet je meerdere afspraken maken.
Wat meebrengen?
- Jouw identiteitskaart en pincode (ook die van jouw partner bij een gemeenschappelijke aangifte)
- Inkomensverklaringen (loonfiches, ziektekostenverzekeringen ...)
- Attesten (hypotheek, pensioensparen schenkingen, dienstencheques, inkomsten of eigendommen in het buitenland ...)
Lukt het niet om naar de zitdag in Wemmel te komen, dan kan je ook telefonische hulp krijgen of geholpen worden in een belastingkantoor. Meer info vind je op https://financien.belgium.be/nl/particulieren/belastingaangifte/aangifte/hulp.