Openingsuren en contact Burgerzaken

Vandaag

  • 8.30-11.30

Voortaan wordt er enkel op afspraak gewerkt. 

Gelieve eerst een afspraak te maken via het e-mailadres van de dienst die je nodig hebt of via telefoon. Alle contactgegevens vind je hier: https://www.wemmel.be/nl/diensten

Er is nu een snelloket, waar u zonder afspraak terecht kan voor:

  • activatie nieuwe ID-kaart
  • adreswijziging op ID-kaart
  • afhalen van gemaakt rijbewijs
  • afhalen van gemaakte reispas
  • afhalen van vooraf aangevraagd uittreksel uit het strafregister
  • deblokkeren pin/puk-code
  • afhalen van een attest (geen attesten burgerlijke stand)
  • RVA-stempels
  • wettiging van handtekening

Voor alle andere zaken moet u voortaan een afspraak maken. Dat kan online.

  • Wie zonder afspraak langskomt, kan niet worden geholpen.
  • Wie te laat komt op de afspraak, kan niet worden geholpen en zal een nieuwe afspraak moeten maken.
  • Voor de dienst Vreemdelingenzaken, doet u uw aanvragen via e-mail naar bevolking@wemmel.be.

Deze week

  • maandag 27 september 2021 08:30 - 11:30
  • dinsdag 28 september 2021 08:30 - 11:30 en 13:30 - 18:45
  • woensdag 29 september 2021 08:30 - 11:30 en 13:30 - 16:00
  • donderdag 30 september 2021 08:30 - 11:30
  • vrijdag 1 oktober 2021 08:30 - 11:30
  • zaterdag 2 oktober 2021 Gesloten
  • zondag 3 oktober 2021 Gesloten

Sluitingsdagen

  • maandag 1 november 2021 Allerheiligen
  • dinsdag 2 november 2021 Allerzielen
  • donderdag 11 november 2021 Wapenstilstand
  • vrijdag 24 december 2021 Kerstavond
  • zaterdag 25 december 2021 Kerstmis
  • vrijdag 31 december 2021 Oudejaarsavond
  • zaterdag 1 januari 2022 Nieuwjaar

Contact

Burgerzaken

adres
J. Vanden Broeckstraat 25
1780 Wemmel
tel.
02/462.05.70
fax
02/462.05.79
e-mail
bevolking@wemmel.be