Gemeentediensten verhuisd voor vlottere werking én vanaf nu op afspraak

De voorbije weken zijn verschillende gemeentediensten van locatie verhuisd. Dit met de bedoeling om de burger voortaan nog vlotter en efficiënter te kunnen helpen. Je hebt het misschien al ondervonden:

  • De diensten Milieu en Ruimtelijk ordening werken nu allebei vanuit het gemeentehuis in de Dr. H. Folletlaan. Zo kunnen ze makkelijker samenwerken aan dossiers waar de twee diensten in betrokken zijn. Samen vormen ze voortaan de dienst Omgeving. Deze dienst bevindt zich op het gelijkvloers en werkt uitsluitend op afspraak.
  • De dienst Financiën vind je nu op de eerste verdieping. Ook hier neem je steeds vooraf een
    afspraak als je wil langskomen. Verder bevinden zich op de eerste verdieping ook nog de personeelsdienst en het secretariaat, die de interne werking in goede banen leiden.
  • De dienst Vrije tijd & Welzijn verhuisde enkele maanden geleden al naar de Prins Boudewijnlaan
    12, o.a. om beter te kunnen samenwerken met de bibliotheek en het lokaal dienstencentrum. Eens de nieuwbouw van de Welzijnscampus klaar is, zal deze dienst daar zijn intrek nemen, net als de bibliotheek.
  • De dienst Burgerzaken blijft in de J. Vanden Broeckstraat. De manier van werken is wel geoptimaliseerd, onder andere door het invoeren van een snelloket en het afsprakensysteem.

Bel naar de dienst die je nodig hebt om een afspraak te maken.

Gepubliceerd op do 25 juni 2020

Lees meer artikels over