De dienst Burgerzaken herneemt stilaan zijn normale werking, maar er zijn wel enkele wijzigingen.
Er is nu een snelloket, waar u zonder afspraak terecht kan voor:
- activatie nieuwe ID-kaart
- adreswijziging op ID-kaart
- afhalen van gemaakt rijbewijs
- afhalen van gemaakte reispas
- afhalen van vooraf aangevraagd uittreksel uit het strafregister
- deblokkeren pin/puk-code
- afhalen van een attest (geen attesten burgerlijke stand)
- RVA-stempels
- wettiging van handtekening
De openingsuren van het snelloket:
maandag 8u30-11u30
dinsdag 8u30-11u30 en 13u30-18u45
woensdag 8u30-11u30 en 13u30-16u
donderdag 8u30-11u30
vrijdag 8u30-11u30
BELANGRIJK:
- Voor alle andere zaken moet u voortaan een afspraak maken. Dat kan via bevolking@wemmel.be of via telefoon 02/462.05.70.
- Wie zonder afspraak langskomt, kan niet worden geholpen.
- Wie te laat komt op de afspraak, kan niet worden geholpen en zal een nieuwe afspraak moeten maken.
- Voor de dienst Vreemdelingenzaken, doet u uw aanvragen via e-mail naar bevolking@wemmel.be.
Gepubliceerd op di 19 mei 2020