Dit nieuwsbericht is niet actueel!

Burgerzaken herneemt werking met snelloket

De dienst Burgerzaken herneemt stilaan zijn normale werking, maar er zijn wel enkele wijzigingen. 

Er is nu een snelloket, waar u zonder afspraak terecht kan voor:

  • activatie nieuwe ID-kaart
  • adreswijziging op ID-kaart
  • afhalen van gemaakt rijbewijs
  • afhalen van gemaakte reispas
  • afhalen van vooraf aangevraagd uittreksel uit het strafregister
  • deblokkeren pin/puk-code
  • afhalen van een attest (geen attesten burgerlijke stand)
  • RVA-stempels
  • wettiging van handtekening

De openingsuren van het snelloket:

maandag   8u30-11u30
dinsdag     8u30-11u30 en 13u30-18u45
woensdag  8u30-11u30 en 13u30-16u
donderdag 8u30-11u30
vrijdag      8u30-11u30


BELANGRIJK:

  • Voor alle andere zaken moet u voortaan een afspraak maken. Dat kan via bevolking@wemmel.be of via telefoon 02/462.05.70.
  • Wie zonder afspraak langskomt, kan niet worden geholpen.
  • Wie te laat komt op de afspraak, kan niet worden geholpen en zal een nieuwe afspraak moeten maken.
  • Voor de dienst Vreemdelingenzaken, doet u uw aanvragen via e-mail naar bevolking@wemmel.be.
Gepubliceerd op di 19 mei 2020

Openingsuren en contact

Burgerzaken

adres
J. De Ridderlaan 49
1780 Wemmel
tel.
02/462.10.20
e-mail
bevolking@wemmel.be

Lees meer artikels over