De job in t kort
- Je hebt een veelzijdig en uitdagend takenpakket!
- Je ondersteunt de algemeen directeur bij de dagelijkse werking van onze organisatie en je fungeert als zijn rechterhand.
- Je bent verantwoordelijk voor het uitwerken van de strategische en operationele beleidsdoelstellingen en dit binnen de budgettair voorziene ruimte.
- Je verricht juridisch ondersteunend werk en staat mee in voor de opmaak van diverse reglementen en beleidsdocumenten.
- Je houdt toezicht op de naleving van gemaakte afspraken, de bestuurlijke werkzaamheden en processen en de relevante verplichtingen.
- Je bent tevens het aanspreekpunt voor intern en extern juridisch advies.
Jouw profiel in t kort
- Je bent in het bezit van een masterdiploma (of gelijkgesteld diploma)
- Je wilt fulltime of minstens 4/5de aan de slag gaan
- Juridische achtergrond en/of ervaring is een pluspunt
- Je bent sterk in het organiseren van werk
- Vormgeven van procedures kent voor jou geen geheimen
Wat bieden we jou?
- Voltijds contract van onbepaalde duur
- Minimum brutomaandsalaris van € 3.641,48 (salarisschaal A1a-A3a)
- Maaltijdcheques van 8 euro
- Minstens 30 vakantiedagen
- Gratis hospitalisatieverzekering
- Mogelijkheid tot 2 dagen telewerk per week
- Glijdende werktijden tussen 7u - 18u
- Ruim opleidingsaanbod
- Mogelijkheid tot fietsleasing
Ik wil de job, wat nu?
Solliciteer hier online of stuur alle nodige documenten (inschrijvingsformulier, cv, motivatiebrief, diploma, uittreksel uit het strafregister) ten laatste op zondag 23 april 2023 door naar personeelsdienst@wemmel.be of naar Gemeentebestuur Wemmel - personeelsdienst, Dr. H. Folletlaan 28, 1780 Wemmel.
Meer info
Bijkomende informatie over de functie, ons aanbod en de selectieprocedure vind je terug in de informatiebundel.
Wens je meer inlichtingen of is iets niet helemaal duidelijk? Neem dan gerust contact op met de personeelsdienst via personeelsdienst@wemmel.be of via 02/462.05.43.